ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

 

1.)    Γενικά

Οι ακόλουθοι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για τις παραγγελίες που γίνονται στο διαδικτυακό κατάστημα www.devergo.com. (εφεξής: Webshop, Εμείς, Devergo).

 

Χρησιμοιώντας το Webshop, συμφωνείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται παρακάτω. Παρακαλούμε διαβάστε τις προσεχτικά όπως περιγράφονται παρακάτω.

 

Αντικείμενο της παρούσας σύμβασης θεωρείται κάθε προϊόν που το ανεβάζουμε στο Webshop και το προσφέρουμε προς πώληση.

 

Τα προϊόντα που βρίσκονται στα καταστήματα, αλλά στο Webshop δεν έχουν ανεβεί , δεν είναι διαθέσιμα για παραγγελία μέσω το Webshop.

 

Τα προϊόντα ανεβάζονται μαζί με εικόνες και διαγράμματα μεγέθους. Οι περιγραφές (μικρές και μεγάλες) βρίσκονται επίσης στο Webshop. Οι τιμές που ισχυούν στα καταστήματά μας μπορούν να διαφέρουν με τις τιμές στο Webshop.

 

Στο Webshop δεν υπάρχει απαραίτητο ελάχιστο ποσό παραγγελίας.

 

Οι τιμές στο Webshop είναι μικτές και αναφέρονται σε Ευρώ. Οι τιμές των προσφόρων και οι μειωμένες τιμές μας επίσης είναι μικτές. Κάθε τιμή περιλαμβάνει το ΦΠΑ.

 

Το Devergo Webshop έχει σκοπό να σας παρέχει την καλύτερη εμπειρία διαδικτυακών αγορών. Για να πραγματοποιηθεί αυτό, πρεπει να βεβαιωθούμε, ότι οι υπηρεσίες μας είναι ακριβείς και πλήρεις. Με την χρήση του δικού μας Webshop συμφωνείτε, ότι δεν χρησιμοποιείτε κανένα λογισμικό, υπηρεσίες ρομπότ, προγράμματα, αβατάρ ή άλλα μέσα κτλ, τα οποία μπορούν να βλάψουν  την λειτουργία του δικού μας Webshop, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

 

2.) Εγγραφήκαιπροστασίατωνπροσωπικών στοιχείων

 

            1.) Εγγραφή

Για τις αγορές στο Webshop μας, πρέπει να εγγραφείτε στην ιστοσελίδα μας (www.devergo.com) Αυτό το βήμα είναι απαραίτητο για την έκδοση του νόμιμου παραστατικού. Η εγγραφή καθιστά απλούστερη όλη την διαδικασία (την παραγγελία). Οι Πελάτες μας πρέπει απαραίτητα να δώσουν μερικά (εφεξής θα τα βρείτε αναλυτικά) προσωπικά στοιχεία για την έκδοση παραστατικου και για την αποστολή των παραγγελιών. Κατά την εγγραφή στην επίσημή σελίδα webshop της Devergo , τα στοιχεία με * πρέπει να συμπληρωθούν απαραίτητα για να κάνετε παραγγελίες στο μέλλον στην ιστοσελίδα μας.

 

To Webshop,  δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν και να κάνουν παραγγελίες άτομα κάτω των 18 ετών, άτομα που υπόκεινται σε κηδεμονία, καθώς επίσης πρόσωπα που ενεργούν για λογαριασμό μιας εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητο να υπάρχει δηλωμένη διεύθυνση κατοικίας σε κάποια χώρα που αναφέρεται στο Παράρτημα (1).

 

            2.) Προσωπικά στοιχεία

Εκτός από την ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) που έχει δοθεί κατά την εγγραφή, όλα τα δηλωμένα προσωπικά στοιχεία μπορείτε να τα αλλάξετε ανά πάσα στιγμή πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

 

Ο πρώτος προσωρινός κωδικός πρόσβασης δημιουργείται από το σύστημά μας αμέσως μετά την εγγραφή.

 

Ο εγγεγραμμένος πελάτης μας θα λάβει ένα e-mail επιβεβαίωσης που θα περιέχει τον προσωρινό κωδικό πρόσβασης, τον οποίο ο πελάτης μπορεί να τον αλλάξει ανά πάση στιγμή κάτω από το πεδίο «Στοιχεία Χρήστη /Αλλαγή κωδικού πρόσβασης».

 

Τα προσωπικά στοιχεία που μας δόθηκαν στην ιστοσελίδα www.devergo.com κατά την εγγραφή ή την αλλαγή στοιχείων, αποθηκεύονται και διατηρούνται σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, και δεν επιτρέπεται να δοθούν σε τρίτα πρόσωπα (εξαίρεση είναι: η παράδοση των δεδομένων που ανήκουν στη διεύθυνση αποστολής και τα χρειάζεται η Υπηρεσία Ταχυμεταφοράς GLS).

 

Το Webshop ενημερώνει όλους τους χρήστες, ότι έχει το δικαίωμα να εκδίδει τις πληροφορίες που απαιτούνται για κάθε πληρωμή, καθώς και τα δεδομένα που είναι απαραίτητα για την αποστολή στους εξουσιοδοτημένους τρίτους που απαιτούνται για την πληρωμή ή την αποστολή του παραγγελθέντος προϊόντος.

 

Το www.devergo.com δεν ευθύνεται για τυχόν ταλαιπωρία ή καθυστερήσεις που προκαλούνται από τυχόν μη καταχωρημένα ή ατελή προσωπικά δεδομένα ή διεύθυνση παράδοσης.

Τα δεδομένα που αναφέρονται στο νόμιμο παραστατικό (τιμολόγιο/απόδειξη)  δεν τροποποιούνται.

 

 

            3.) Απαιτούμεναδεδομέναγιατηνεγγραφή

Κατά την εγγραφή, το Διαδικτυακό Κατάστημα αποθηκεύει τα ακόλουθα δεδομένα του Πελάτη:

το Όνομα Χρήστη, ο κωδικός πρόσβασης (κωδικοποίηση μονής κατεύθυνσης), διεύθυνση χρέωσης και αποστολής, το τηλέφωνο, το email. Για την αποστολή των παραγγελθέντων προϊόνων το Διαδικτυακό Κατάστημα παρέχει τα εξής δεδομένα στον προμηθεύτη: όνομα αποστολής, ολόκληρη διεύθυνση αποστολής, σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή το πληρωτέο ποσό, το τηλέφωνο και άλλα στοιχεέια επικοινωνίας του Πελάτη.

 

Το Διαδικτυακό Κατάστημα δηλώνει, ότι τα στοιχεία που χρειάζονται στην αποστολή των προϊόντων θα παραδοθούν στην Υπηρεσία Ταχυμεταφοράς GLS, ως εξουσιοδοτημένο τρίτο πρόσωπο. Αυτά τα στοιχεία είναι τα εξής:  το όνομα του πελάτη/χρήστη, η διεύθυνση αποστολής, το τηλέφωνο και άλλες επαφές επικοινίνας.

 

Το Διαδικτυακό Κατάστημα δηλώνει, ότι κατά την εγγραφή ζητά μόνο τα στοιχεία που είναι απαραίτητα στην παραγγελία, στην ολοκλήρωση της παραγγελίας καθώς επίσης στην σχετική διαδικασία.

 

Σύμφωνα με το σημείο (α) του κεφαλαίου (1) του άρθρου 5. Νόμου 112. (Info tv.) του 2011 η νομική βάση της διαχείρισης των δεδομένων είναι η εθελοντική συγκατάθεση του ενδιαφερομένου. Ο πελάτης θα δώσει την συγκατάθεση του σχετικά με την διαχείριση των δεδομένων κατά την εγγραφή, την χρήση του Διαδικτυακού Καταστήματος, καθώς επίσης με τα ζητούμενα δεδομένα που τα δίνει με την θέλησή του.

 

 

4.) Ενημερωτικόδελτίο

To Devergo Webshop διατηρεί το δικαίωμα να στέλνει τακτικά ενημερωτικά δελτία σχετικά με τις προσφορές και άλλες πληροφορίες  που αφοράνε το Διαδικτυακό Κατάστημα σε πελάτες και χρήστες που έχουν εγγραφθεί στα Newsletters.

Τα Newsletters του Διαδικτυακού Καταστήματος Devergo Official τα λαμβάνουν μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες, οι οποίοι έχουν δυνατότητα να διαγράφουν την εγγραφή τους.

 

5. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑτηςΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

 

Οι Χρήστες μπορούν να πλοηγηθούν ελεύθερα στην Ιστοσελίδα www.devergo.com και στο Διαδικτυακό Κατάστημα Devergo Official, να δούνε τα περιεχόμενα κειμένων, καθώς επίσης να δούνε τα προϊόντα και να τα βάλουν στο καλάθι αγορών. Τα ανωτέρω δεν απαιτούν εγγραφή.

Η εγγραφή δεν υποχρεώνει τον χρήστη για να κάνει παραγγελία.

 

Οι τιμές αναφερόμενες δίπλα στα προϊόντα στην ιστοσελίδα www.devergo.com και στο Διαδικτυακό Κατάστημα Devergo Official είναι μικτές τιμές που περιλαμβάνουν και τον ΦΠΑ. Οι τιμές  αναφέρονται πάντα σε ένα τεμάχιο προϊόντος. Οι εικόνες του προϊόντος που βρίσκονται στην ιστοσελίδα, στην πραγματικότητα μπορούν να διαφέρουν λόγω των συνθηκών φωτισμού.

 

Για την αγορά, χρειάζεται να δοθούν μερικά δεδομένα που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ώστε ο Πελάτης (παραγγελιοδότης) να μπορεί να αγοράσει τα προϊόντα που έχει τοποθετήσει στο καλάθι αγορών πριν την εγγραφή του.

 

Ο εγγεγραμμένος πελάτης μπορεί να πλοηγηθεί χωρίς σύνδεση και να τοποθετεί τις αγορές του στο καλάθι του, γιατί το σύστημα αποθηκεύει το περιεχόμενο του καλαθιού και αργότερα, όταν ο πελάτης θα συνδεθεί με τον κώδικα πρόσβασης, το Διαδικτυακό Κατάστημα του προσφέρει τα αποθηκευμένα δεδομένα που έχουν δοθεί κατά την αγορά και την εγγραφή, οπότε δεν χρειάζεται να τα συμπληρώσει ξανά, εκτός αν χρειάζεται καμιά τροποποίηση.

Ο πελάτης κάνοντας κλικ στο Καλάθι, μπορεί να ρίξει μια ματιά στο αναλυτικό περιεχόμενο του δικού του καλαθιού και στην έγκαιρη αξία. Κάθε προϊόν που τοποθετήθηκε στο καλάθι, θα μείνει εκεί μέχρι στιγμή που ο πελάτης θα το διαγράψει ή θα το παραγγείλει ή το προϊόν θα εξαντληθεί. Όσον αφορά το τελευταίο, το εξαντλημένο προϊόν θα διαγραφθεί και από το Διαδικτυακό Κατάστημα και όχι μόνο από το καλάθι. Ο πελάτης έχει δικαίωμα να κοιτάξει ή να αλλάξει το περιεχόμενο του καλαθιού.

 

Αφού ελέγξετε τα περιεχόμενα του καλαθιού σας, κάντε κλικ στο «KASSZA» («ΤΑΜΕΙΟ»)για να παραγγείλετε/ σε περίπτωση που έχετε εγγραφεί, παρακαλούμε να συνδεθείτε για την συνέχεια. Εάν ακόμη δεν έχετε κάνει εγγραφή, παρακαλούμε να εγγραφθείτε στο Διαδικτυακό Κατάστημα. Στη συνέχεια παρακαλούμε να επιλέξτε τον τρόπο παραλαβής. Εάν την παραγγελία δεν την παραλάβετε προσωπικά, θα χρειαστούν τα ακόλουθα στοιχεία:

-        Ονομα χρέωσης,

-        Διεύθυνση χρέωσης

-        Όνομα αποστολής

-        Διεύθυνση αποστολής

-        Αριθμός τηλέφωνου του ατόμου επικοινωνίας σχετικά με την αποστολή (ισχύον κινητό)

 

Εάν έχετε ξαναγοράσει σην ιστοσελίδα devergo.com, τα προσωπικά στοιχεία σας θα εμφανιστούν αυτομάτως στο δελτίο χρέωσης και αποστολής. Το κόστος αποστολής θα προστίθεται αυτόματα στην αξία της παραγγελίας.

Σε όλες τις περιπτώσεις, ο Πελάτης θα λάβει γραπτή επιβεβαίωση για την παραγγελία από το Διαδικτυακό Κατάστημα devergo.com.

Ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει την συνολική τιμή της παραγγελίας, που αναφέρεται στο τιμολόγιο, το οποίο αποστέλλει η Devergo.com, στον αποστολέα σε μετρητά, με την παραλαβή των προϊόντων που παραγγέλθηκαν στο ηλεκτρονικό κατάστημα και παραδίδονται στη συγκεκριμένη διεύθυνση.

Εκτός από την παραγγελία με αντικαταβολή,  το Διαδικτυακό Κατάστημα προσφέρει τη δυνατότητα διαδικτυακής προπληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας ή κατάθεσης και προσωπικής παραλαβής στο υποκατάστημα.

 

 

6. ΤιμέςκαιαΠληρωμή

 

Ο Πελάτης πριν στείλει την παραγγελία έχει δυνατότητα να ελέγξει τα στοιχεία και όλη την παραγγελία του.

 

Υπάρχουν δύο τρόποι πληρωμής:

 

Πληρωμή με προκαταβολή

Σε περίπτωση προπληρωμής, στις σημειώσεις παρακαλούμε να δώσετε τον αρθμό και το όνομά της παραγγελίας. Η τραπεζική μεταφορά γίνεται δεκτή μόνο σε Ευρώ.

Flas ΕΠΕ.

Αριθμός του τραπεζικού λογαριασμού::xxxxxxxxxxxxxx

Εάν η κατάθεση δεν ολοκληρωθεί εντός 7 ημερών, η παραγγελία θα ακυρωθεί. Μόλις λάβουμε την κατάθεση, θα λάβετε την ενημέρωσή μας σε email. για το πότε θα παραδόσουμε το πακέτο στην Υπηρεσία Ταχυμεταφοράς.

 

Πληρωμή με πιστωτική κάρτα

Την αξία των παραγγελθέντων προϊόντων μπορείτε να την πληρώσετε κατά την παραγγελία με πιστωτική κάρτα.

Το σύστημα του Διαδικτυακού Καταστήματος και της Flas ΕΠΕ δεν έχει πρόσβαση στα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, οπότε ούτε τα αποθηκεύει. Τα έξοδα της συναλλαγής δεν επιβαρύνουν εσάς.   

 

 

 7.) Μεταφορά

 

Τα μεταφορικά έξοδα προστίθενται αυτομάτως στην αξία της παραγγελίας. την οποία την αναφέρουμε κατά την παραγγελία, εκτός όταν υπάρχει προσφορά δωρεάν αποστολής.

 

Αν η παραγγελία λαμβάνεται την εργάσιμη ημέρα πριν από τις 12:00 και το παραγγελθέν στοιχείο είναι σε απόθεμα, το πακέτο σας θα παραδοθεί στον διανομέα ταχυμεταφορών την ίδια μέρα. Αν η παραγγελία λαμβάνεται άλλες (όχι εργάσιμες) μέρες, ή μετά από τις 12:00, το πακέτο σας θα παραδοθεί στον διανομέα ταχυμεταφορών το συντομότερο την επόμενη εργάσιμη μέρα.

 

Σε περίπτωση οποιασδήποτε παρεμπόδισης της παραγγελίας για οποιονδήποτε λόγο, η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της devergo.com θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη μέσω email και/ή στο τηλέφωνο για περαιτέρω συζητήσεις. Η αποστολή γίνεται τις εργάσιμες μέρες από 8.00 π.μ. έως τις 5 μ.μ., για αυτό παρακαλούμε να μας αναφέρετε  διεύθυνση αποστολής  που ισχύει για τις ανωτέρω αναφερόμενές ώρες παράδοσης.

 

Εάν η εταιρεία ταχυμεταφορών δεν μπορεί να παραδώσει  την παραγγελία, θα σας στείλει ένα ενημερωτικό email, καθώς επίσης θα κάνει μια άλλη προσπάθεια παράδοσης σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Σε περίπτωση που η παραλαβή πάλι αποτύχει, το εμπόρευμα θα σταλεί στην έδρα του Διαδυκτιακού Καταστήματος.

 

Εάν η συσκευασία του προϊόντος κατά την παράδοση είναι εμφανώς κατεστραμμένη, ο Πελάτης υποχρεούται ενώπιων του ταχυμεταφορέα (courier) να ελέγξει την ακεραιότητα των προϊόντων εντός του πακέτου.

 

Αν αποδειχθεί, ότι τα εμπορεύματα έχουν υποστεί ζημιά, θα είναι δυνατή η αντικατάσταση εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση, η ζημιά μπορεί να επαληθευτεί με την αναφορά του courier.

 

Σε περίπτωση τυχών καθυστέρησης της παράδοσης ή πλήρους αποτυχίας της παραγγελίας, το devergo.com webshop δεν ευθύνεται για ζημιές. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε ορισμένα ή όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας, το κόστος αποστολής δεν θα επιστραφεί.

 

Η παράδοση θα πραγματοποιηθεί από τις 8 π.μ. έως τις 5 μ.μ. μέσω της GLS General Logistics Systems Hungary Package Logistics Ltd. Παρακαλούμε να δώσετε ένα σημείο παραλαβής, όπου σίγουρα θα σας βρούνε! Ο ταχυμεταφορέας θα προσπαθήσει να σας παραδώσει το πακέτο 2 φορές. Όσο για την ημερομηνία και ώρα θα λάβετε ειδοποίηση σε e-mail.

Τα έξοδα της αποστολής με GLS:

 

ΑΥΣΤΡΙΑ

Χώρα

Μικτό βάρος (χλγ.)

Τιμή (μικτή) EUR

Αυστρία

0

7

Αυστρία

2

8

Αυστρία

3

9,5

Αυστρία

5

11

 

ΤΣΕΧΙΑ

Χώρα

Μικτό βάρος (χλγ.)

Τιμή (μικτή) EUR

Τσεχία

0

7

Τσεχία

2

8

Τσεχία

3

9,5

Τσεχία

5

11,5

ΚΡΟΑΤΙΑ

Χώρα

Μικτό βάρος (χλγ.)

Τιμή (μικτή) EUR

Κροατία

0

8

Κροατία

2

9

Κροατία

3

10,5

Κροατία

5

12

ΣΛΟΒΕΝΙΑ

Χώρα

Μικτό βάρος (χλγ.)

Τιμή (μικτή) EUR

Σλοβενία

0

8

Σλοβενία

2

9

Σλοβενία

3

10,5

Σλοβενία

5

12,5

ΠΟΛΩΝΙΑ

Χώρα

Μικτό βάρος (χλγ.)

Τιμή (μικτή) EUR

Πολωνία

0

8

Πολωνία

2

9

Πολωνία

3

10.5

Πολωνία

5

12

 

 

 

ΡΟΥΜΑΝΙΑ

Χώρα

Μικτό βάρος (χλγ.)

Τιμή (μικτή) EUR

Ρουμανία

0

8,5

Ρουμανία

2

10

Ρουμανία

3

11

Ρουμανία

5

12,5

ΟΛΛΑΝΔΙΑ

Χώρα

Μικτό βάρος (χλγ.)

Τιμή (μικτή) EUR

Ολλανδία

0

8,5

Ολλανδία

2

10

Ολλανδία

3

11

Ολλανδία

5

12,5

ΣΛΟΒΑΚΙΑ

Χώρα

Μικτό βάρος (χλγ.)

Τιμή (μικτή) EUR

Σλοβακία

0

6

Σλοβακία

2

7,5

Σλοβακία

3

9

Σλοβακία

5

10

ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Χώρα

Μικτό βάρος (χλγ.)

Τιμή (μικτή) EUR

Γερμανία

0

19

Γερμανία

2

20

Γερμανία

3

21,5

Γερμανία

5

23


 

8. ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

 

Οι ακόλουθες εκπτώσεις είναι διαθέσιμες στο διαδικτυακό μας κατάστημα:

 

Κώδικας κουπονιού

 

Κουπόνια μιας χρήσης

 

Ο κωδικός κουπονιού στο τρέχον διαφημιστικό ενημερωτικό δελτίο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια συγκεκριμένη παραγγελία συμπληρώνοντας το πεδίο κωδικού κουπονιού. Π.χ. έκπτωση με την Εγγραφή για το Ενημερωτικό Δελτίο.

 

Κουπόνι με επαναλαμβανόμενη χρήση.

 

Κατά το χρονικό διάστημα της τρεχούσσας προσφοράς μπορεί να χρησιμοποιείται περισσότερες φορές.

Όπως π.χ.: στις Μέρες Joy και Glamour

 

9. ΝΟΜΙΚΕΣΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Στα θέματα που δεν καλύπονται από τους παρόντες Όρους και Προϊποθέσεις, διέπονται ιδιαίτερα μα όχι αποκλειστικά οι διατάξεις που προβλέπονται στον Νόμο V του 2013 περί Αστικού Κώδικα, το Νόμο CVIII του 2001 περί των υπηρεσίων ηλεκτρονικού εμπορίου και τα θέματα υπηρεσιών της πληροφορικής κοινωνίας, καθώς επίσης στο Κυβερνητικό Διάταγμα 45/2014. (II. 26.) περί των λεπτομερών κανόνων για τις συμβάσεις μεταξύ του καταναλωτή και της επιχείρησης.

 

10. ΕΓΓΥΗΣΗ

 

Εάν το παραγγελθέν είδος είναι ελαττωματικό και το ελάττωμα έχει συμβεί πριν από την παραλαβή του προϊόντος , ο Πελάτης πρέπει να ενημερώσει γραπτώς την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας εντός 3 εργάσιμων ημερών.στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: webshop@devergo.com

Από την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος, θα το αντικαταστήσουμε δωρεάν εντός 14 ημερών .

Εάν το παραγγελθέν προϊόν θα πάθει ζημιά εντός 6 μηνών, παρακαλούμε να το επιστρέψετε στην κεντρική μας διεύθυνση μαζί με το τιμολόγιο. Θα το ελέγξουμε με τα δικά μας έξοδα και θα σας ενημερώσουμε για το αποτέλεσμα.

Κατά το χρονικό διάστημα της εγγύησης (οι πρώτοι 6 μήνες) η αποζημιώσεις διαχειρίζονται από την υπηρεσία πελατών τον διανομέα (FLAS Ε.Π.Ε.)

Σε περίπτωση συμβάσεων που συνάπτονται με καταναλωτές, ο Πελάτης μπορεί να διεκδικήσει τις αξιώσεις εγγύησης εντός 2 ετών από την ημερομηνία παραλαβής. Κατά τους πρώτους 6 μήνες της εγγύησης, η απαραίτητη ανεξάρτητη εμπειρογνωμοσύνη παρέχεται από τον διανομέα, στους υπόλοιπους 18 μήνες ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες προστασίας καταναλωτή σχετικά με το παράπονό του, και αν διαπιστωθεί πως έχει δίκιο, μπορείτε να αξιώσει την εγγύησή του μέσω των σχετικών πρακτικών.

Δεν υπάρχει τρόπος να αποδεχτούμε και δεν είμαστε σε θέση να αναλάβουμε τα πακέτα που επιστρέφονται χωρίς την απαραίτητη φόρμα.

Δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής με πληρωμή αντικαταβολής, και δεν είμαστε σε θέση να παραλάβουμε δέματα που στέλνονται μ΄ αυτόν τον τρόπο.

Να λάβετε υπόψη, ότι βρώμικα, μολυσμένα, λασπωμένα, βρεγμένα προϊόντα λόγω υγιεινής δεν γίνονται αποδεκτά από μας. Σε περίπτωση παράπονων παρακαλούμε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα σε καθαρή και στεγνή κατάσταση.

Όσον αφορά την χρήση και διαχείρηση των προϊόντων, τους όρους και προϋποθέσεις της εγγύησης αυτοι παρέχονται κατά την αγορά, καθώς επίσης είναι ραμμένες στα προϊόντα.

Οι κανόνες εγγύησης διέπονται από τις διατάξεις που προβλέπονται στα άρθρα 159-167 παράγραφος 6. του Νόμου V. έτους 2013 περί Αστικού Κώδικα, στην διάταξη 19/2014 GKM, καθώς επίσης στα άρθρα 305-311. του Νόμου IV του 1959 περί Αστικού Κώδικα.

Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, σε όλες τις περίπτωσεις που η βλαβή του προϊόντα διορθώνεται χωρίς να μειωθεί η αξία και η χρήση του, ο Πελάτης μπορεί να ζητήσει την αντικατάσταση ή την επιστροφή της τιμής αγοράς, αν αυτό για τον διανομέα δεν προκαλεί δυσανάλογα έξοδα σχετικά με την επισκευή.

 

Ο Αστικός Κώδικας ορίζει στο άρθρο 306. του Νόμου IV του 1959:

 

306. § (1) σε περίπτωση ελαττωματικής απόδοσης

  1. πρώτ΄ απ΄ όλα – κατά προτίμηση  - δικαιούται να απαιτήσει διόρθωση ή αντικατάσταση, εκτός αν η εκπλήρωση της επιλογής εγγύησης είναι αδύνατη να γίνει, ή αν αυτό για τον διανομέα προκαλεί δυσανάλογα έξτρα έξοδα σε σύγκριση με την άλλη επιλογή, παίρνοντας υπόψη την αξία του προϊόντα άριστης κατάστασης, τη σοβαρότητα της παράβασης της σύμβασης και την τα μειονεκτήματα που προκαλούνται στον κάτοχο με την εκτέλεση του δικαιώματος εγγύησης;
  2. αν ο πελάτης δεν δικαιούται ούτε την διόρθωση, ούτε την αντικατάσταση, ή ο διανομέας  δεν ανέλαβε ούτε την διόρθωση, ούτε την αντικατάσταση, ή δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις υπό τους όρους και προϋποθέσεις που περιγράφονται στο κεφάλαιο (2) – κατά την προτίμηση  - μπορεί να ζητήσει η τιμή να μειωθεί ή να να υπαναχώρηθεί από τη σύμβαση. Λόγω ασήμαντης βλαβής δεν υπάρχει δυνατότητα απόσυρσης.

 

Σχετικά με το Δικαίωμα προς επανόρθωση (εφεξής " υπαναχώρηση"), της εγγύησης, καθώς επίσης τα θέματα εγγύησης, για το Διαδικτυακό μας Κατάστημα διέπονται οι προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι οποίες προβλέπονται στην Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών.

Αναφορά από τα άρθρα της ανωτέρω οδηγίας:

Άρθρο 3.

Δικαιώματα του καταναλωτή

(1)  Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή για κάθε έλλειψη συμμόρφωσης που υπάρχει κατά την παράδοση του αγαθού.

(2) Όταν υπάρχει έλλειψη συμμόρφωσης, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα είτε σε δωρεάν αποκατάσταση της συμμόρφωσης του αγαθού με επισκευή ή αντικατάσταση, σύμφωνα με την παράγραφο 3, είτε σε προσήκουσα μείωση του τιμήματος, είτε σε υπαναχώρηση από τη σύμβαση όσον αφορά το αγαθό αυτό, σύμφωνα με τις παραγράφους 5 και 6.

(3) Ο καταναλωτής έχει, κατ' αρχάς, δικαίωμα να απαιτήσει από τον πωλητή την δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση του αγαθού, εκτός εάν μια τέτοια πράξη είναι αδύνατη ή δυσανάλογη.

Η επανόρθωση θεωρείται δυσανάλογη εάν, σε σύγκριση με τον εναλλακτικό τρόπο επανόρθωσης, συνεπάγεται για τον πωλητή υπερβολικά υψηλό κόστος, λαμβάνοντας υπόψη:

- την αξία που θα είχε το αγαθό εάν δεν υπήρχε έλλειψη συμμόρφωσης,

- τη σημασία της έλλειψης συμμόρφωσης και

- κατά πόσον ο εναλλακτικός τρόπος επανόρθωσης θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς σημαντική ενόχληση του καταναλωτή.

Η επισκευή ή η αντικατάσταση πρέπει να πραγματοποιούνται εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος και χωρίς σημαντική ενόχληση του καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του αγαθού και τον σκοπό για τον οποίο ο καταναλωτής προόριζε το αγαθό.

(4) Ο όρος "δωρεάν" στις παραγράφους 2 και 3 αναφέρεται στα απαραίτητα έξοδα που συνεπάγεται η αποκατάσταση της συμμόρφωσης του αγαθού ιδίως οι δαπάνες αποστολής, το εργατικό κόστος και το κόστος των υλικών.

(5) Ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει προσήκουσα μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση:

- εάν ο καταναλωτής δεν δικαιούται ούτε επισκευή ούτε αντικατάσταση ή

- εάν ο πωλητής δεν ολοκλήρωσε την επανόρθωση εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος ή

- εάν ο πωλητής δεν ολοκλήρωσε την επανόρθωση χωρίς σημαντική ενόχληση του καταναλωτή.

(6) Ο καταναλωτής δεν δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εάν η έλλειψη συμμόρφωσης είναι ασήμαντη.

Άρθρο 4.

Δικαίωμα προς επανόρθωση

Όταν ο τελικός πωλητής υπέχει ευθύνη έναντι του καταναλωτή λόγω έλλειψης συμμόρφωσης προς τους όρους της σύμβασης, η οποία απορρέει από πράξη ή παράλειψη του παραγωγού, ενός προηγούμενου πωλητή ο οποίος εντάσσεται στην ίδια αλυσίδα συμβάσεων ή οποιουδήποτε άλλου ενδιαμέσου, ο τελικός πωλητής δικαιούται να στραφεί κατά του υπευθύνου ή των υπευθύνων στην αλυσίδα συμβάσεων. Η εθνική νομοθεσία ορίζει το ή τα πρόσωπα κατά των οποίων μπορεί να στραφεί ο τελικός πωλητής, καθώς και τις σχετικές αγωγές και προϋποθέσεις άσκησής τους.

Άρθρο 6.

Εγγυήσεις

(1) Η εγγύηση δεσμεύει νομικά το άτομο που την προσφέρει σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στη δήλωση της εγγύησης και στη σχετική διαφήμιση.

(2) Στην εγγύηση πρέπει:

- να δηλώνεται ότι ο καταναλωτής έχει νόμιμα δικαιώματα δυνάμει της εφαρμοστέας εθνικής νομοθεσίας που διέπει την πώληση καταναλωτικών αγαθών και να καθίσταται σαφές ότι αυτά τα δικαιώματα δεν θίγονται από την εγγύηση

- να προσδιορίζονται, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, το περιεχόμενο της εγγύησης και τα ουσιαστικά στοιχεία που απαιτούνται για την ενεργοποίηση της εγγύησης, και κυρίως η διάρκεια και η εδαφική της έκταση, καθώς και το όνομα και η διεύθυνση του εγγυητή.

(3) Εφόσον το ζητήσει ο καταναλωτής, η εγγύηση πρέπει να τίθεται στη διάθεσή του γραπτώς ή να περιέχεται σε άλλο διαρκές υπόστρωμα που του είναι διαθέσιμο και προσιτό.

(4) Το κράτος μέλος, όπου το καταναλωτικό αγαθό διατίθεται στο εμπόριο, μπορεί, σύμφωνα με τους κανόνες της συνθήκης, να επιβάλλει, στο έδαφός του, τη σύνταξη της εγγύησης σε μία ή περισσότερες γλώσσες που επιλέγει μεταξύ των επισήμων γλωσσών της Κοινότητας.

(5) Εάν η εγγύηση παραβαίνει τις απαιτήσεις των παραγράφων 2, 3 ή 4, κατά κανένα τρόπο δεν θίγεται η εγκυρότητα της εγγύησης αυτής και ο καταναλωτής μπορεί να βασιστεί στην εγγύηση και να απαιτήσει την τήρησή της.

Η εγγύηση ισχύει μόνο για τα «κρυφά» κατασκευαστικά και/ή ελαττώματα υλικών που κατά την πώληση ήδη υπάρχουν, αλλά εμσνίζονται μόνο κατά τη διάρκεια της φθοράς. Ζημιές που προκαλούνται από εξωτερικά μηχανικά φαινόμενα, υπερφόρτωση, κακή διαχείριση, ακατάλληλο καθαρισμό και σπιτική επισκευή δεν μπορούν να θεωρηθούν ως κρυφό ελάττωμα και μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια δικαιωμάτων εγγύησης.

Ο διαθέσιμος χρόνος για την κοινοποίηση των αιτιάσεων που προβλέπεται στο νόμο βασίζεται στο κατά πόσον έχει χρόνο ο αγοραστής να αναφέρει την καταγγελία όταν εμποδίζεται, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το ελαττωματικό προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί περαιτέρω ή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εκτελέσει οποιαδήποτε πράξη που θα μπορούσε να αυξήσει τη ζημία που προκλήθηκε.

Το ελάττωμα του προϊόντος πρέπει να γνωστοποιείται στον διανομέα όσο συντομότερο είναι δυνατόν, καθώς η συνεχιζόμενη χρήση του ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να οδηγήσει σε περαιτέρω, μη διορθωτές ζημιές, πράγμα που θα προκαλούσε έξτρα έξοδα στον κατασκευαστή, στην παρούσα περίπτωση στον διανομέα σε περίπτωση αντικατάστασης ή αγοράς.

 

H εξέταση των επιστρεφόμενων προϊόντων μπορεί να γίνει με οπτική, χειροκίνητη, αισθητηριακή, μη καταστρεπτική μέθοδο. Κατά την εξέταση θα λαμβάνονται υπόψη οι διατάξεις των σχετικών προτύπων και της νομοθεσίας, οι εμπειρίες προηγουμένων εξετάσεων και οι πρακτικές απαιτήσεις χρήσης. Οι διαπιστευμένες ανεξάρτητες αρχές εξετάσεων που λειτουργούν στην Ουγγαρία δεν έχουν την αρμοδιότητα να υποχρεώνουν τον διανομέα να αντικαθιστά το προϊόν αντί για επισκευές, να δίνει έκπτωση ή να επιστρέφει την τιμή αγοράς.

Ο πελάτης δεν υποχρεώνεται να δεχτεί την γνωμάτευση του εξεταστή, καθώς επίσης την επισκευή, την αποζημίωση και τον τρόπο επίλυσης της ένστασης, αλλά η περαιτέρω διοίκησή του δεν είναι πλέον ευθύνη του διανομέα. Σε περίπτωση διαφοράς καταναλωτών, μπορείτε να ξεκινήσετε διαδικασία και στις επιτροπές διαιτησίας που λειτουργούν δίπλα στα εμπορικά και βιομηχανικά επιμελητήρια του νομού (της πρωτεύουσας). Αρμοδιότητα στην διαδικασία έχει πάντα η επιτροπή διαιτησίας του τόπου και διεύθυνσης κατοικίας του καταναλωτή. Σε περίπτωση ελλείψης διεύθυνσης διαμονής και κατοικίας του καταναλωτή, η αρμοδιότητα της επιτροπής διαιτησίας βασίζεται στην έδρα της επιχείρησης που την αφορά η διαφορά καταναλωτών ή στην έδρα του φορέα που είναι εξουσιοδοτημένος να την εκπροσωπεί. Τα στοιχεία επικοινωνίας των επιτροπών διαιτησίας τα βρίσκετε στην ιστοσελίδα www.bekeltetes.hu.

Σε περίπτωση που διαφωνείτε με την γνωμάτευση και την μέθοδο επίλυσης διαφορών ποιότητας, έχετε δυνατότητα να επικοινωνήσετε με την περιφερειακή αρμόδια Εθνική Επιθεώρηση Προστασίας των Καταναλωτών, καθώς επίσης να υποβάλλετε αίτηση για αστική αγωγή. Τα στοιχεία επικοινωνίας, σύμφωνα με την νομοθεσία, θα τα βρείτε κρεμασμένα σε κάθε εμπορική μονάδα.

Σε περίπτωση που η ποιοτική αντίρρηση είναι βάσιμη και η βλαβή δεν διορθώνεται, το προϊόν δεν θα διατηρηθεί, δεν θα επιστραφεί, αλλά θα καταστραφεί!

Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ)

 

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημιούργησε μια ιστοσελίδα, στην οποία οι καταναλωτές μπορούν να εγγραφούν με αποτέλεσμα να έχουν δυνατότητα για επίλυση διαφορών σχετικά με τις διαδικτυακές αγορές. Χρειάζεται μόνο να συμπληρώσουν μια αίτηση αποφεύγοντας την δικαστική διαδικασία. Έτσι, οι καταναλωτές μπορούν να επιβάλουν τα δικαιώματά τους χωρίς, για παράδειγμα, να τους εμποδίζει η απόσταση.

Εάν θέλετε να υποβάλετε μια ένσταση σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που αγοράσατε στο Διαδίκτυο και δεν θέλετε να δικαστείτε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών.

Στην πλατφόρμα, εσείς και ο Έμπορος, ενάντια στον οποίο έχετε παράπονο, μπορείτε να επιλέξετε το Σώμα Επίλυσης Διαφορών για να χειριστεί το παράπονο.

 

Ο ιστοτόπος της Πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&Lng=HU

 

Το Διαδικτυακό Κατάστημα Devergo Official εγγυάται, ότι τα προϊόντα που προσφέρονται είναι ίδια με τις περιγραφές προϊόντων και τις εικόνες που αναγράφονται στην ιστοσελίδα του Διαδικτυακού Καταστήματος, έχουν την ποιότητα που χαρακτηρίζει την μάρκα, καθώς επίσης τις ιδιαιτερότητες που αναγράφονται στις περιγραφές του προϊόντα.

 

Το Διαδικτυακό Κατάστημα Devergo Official εγγυάται επίσης, ότι τα προϊόντα που προσφέρονται για πώληση είναι κατάλληλα για την προοριζόμενη χρήση τους, καθώς επίσης είναι απαλλαγμένα από οποιοδήποτε είδος βλαβής κατασκευής, σχεδιασμού, ανάπτυξης, κατασκευής, υλικού ή κατασκευής που οφείλονται στη δική της παράλειψη. Οποιαδήποτε ποιοτική αντίρρηση που μπορεί να προκύψει εκ μέρους του Πελάτη, ο Πελάτης υποχρεώνεται να το γνοματοποιήσει γραπτώς στην ηλεκτρονική ταχυδρομική δ/νση:

webshop@devergo.com.

Το διαδικτυακό κατάστημα σ΄ αυτήν την περίπτωση θα ενεργεί σύμφωνα με τις διατάξεις που προβλέπονται στον σχ. νόμο, δηλαδή το ελαττωματικό προϊόν διερευνάται, επισκευάζεται ή αντικαθίσταται με προϊόντα που φέρουν τις ίδιες παραμέτρους, και σε περίπτωση ελλείψης αποθέματος κατόπιν αιτήματος του Πελάτη παρέχεται εγγύηση επιστροφής χρημάτων.

Εάν η ένσταση είναι βάσιμη, εντός 6 μηνών από την ενημέρωση ο Πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντα ή την επιστροφή της τιμής αγοράς.

 

Σε περίπτωση συμβάσεις που συνάπτονται με καταναλωτές, ο Πελάτης μπορεί να διεκδικήσει τις αξιώσεις εγγύησης εντός 2 ετών από την ημερομηνία παραλαβής σχετικά με τις βλαβές των προϊόντων, τα οποία την στιγμή της παράδοσης ήδη υπήρχαν. Με την λήξη προθεσμίας 2 ετών, μετά ο Πελάτης δεν μπορεί να αξιώσει τα δικαίωματά του. Τα δικαιώματα εγγύησης μπορούν να εκτελεσθούν με το πρωτότυπο ή αντίγραφο του τιμολογίου.

 

Κατά το χρονικό διάστημα της εγγύησης η αποζημίωση διαχειρίζεται από την υπηρεσία πελατών του διανομέα (FLAS Ε.Π.Ε.)

Κατά τους πρώτους 6 μήνες της εγγύησης, η απαραίτητη εμπειρογνωμοσύνη παρέχεται από τον διανομέα, στους υπόλοιπους 18 μήνες ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες προστασίας καταναλωτή σχετικά με το παράπονό του, και αν διαπιστωθεί πως έχει δίκιο, μπορείτε να επιβάλλει την εγγύησή του μέσω των σχετικών πρακττικών.

 

Οι αξιώσεις προϊόντων του Πελάτη μπορούν να ασκηθούν ενάντια του κατασκευαστή ή του διανομέα του προϊόντος ((FLAS Ε.Π.Ε.)

 

Ο κατασκευαστής ή ο διανομέας απαλλάσσεται από την υποχρέωση ευθύνης του προϊόντος μόνο εάν μπορεί να αποδείξει ότι:

-        το προϊόν έχει κατασκευαστεί ή διατεθεί στην αγορά για μη επιχειρηματικές δραστηριότητες

-        η βλαβή σύμφωνα με την τεχνολογία και την εξέλιξη της τεχνολογίας δεν ήταν αναγνωρίσιμη κατά τη στιγμή της διάθεσής του στην αγορά

-        το ελάττωμα του προϊόντος προέρχεται από την εφαρμογή μιας νομοθετικής ή υποχρεωτικής διαταγής των  αρχών.

 

Ο Πελάτης μπορεί να διεκδικήσει τις αξιώσεις εγγύησης εντός 2 ετών. Με την λήξη προθεσμίας 2 ετών, μετά πια ο Πελάτης δεν μπορεί να αξιώσει τα δικαίωματά του. Μόλις ανακάλυψε την βλάβη, ο Πελάτης υποχρεώνεται να την γνωστοποιεί στον διανομέα χωρίς καθυστέρηση. Η βλαβή που γνωστοποιήθηκε εντός δύο μηνών από την ανακάλυψη της, θεωρείται ότι κοινοποιήθηκε χωρίς καθυστέρηση. Για τις ζημιές που προκύπτουν από την καθυστέρηση της επικοινωνίας, ευθύνεται ο Πελάτης.

 

Με σκοπό ειρηνικής και εξώδικης επίλυσης διαφορών καταναλωτών σχετικά με την ποιότητα, την ασφάλεια του προϊόντα και την εφαρμογή των κανόνων περί ευθύνης προϊόντος, ο Πελάτης έχει δυνατότητα να επικοινωνήσει με την αρμόδια επιτροπή διαιτησίας, η οποία την αρμοδιότητα την έχει λόγω του τόπου κατοικίας του Πελάτη και λειτουργεί δίπλα στο επαγγελματικό επιμελητήριο.

 

ΤΑ στοιχεία επικοινωνίας της Αρμόδιας Επιτροπής Διαιτήσίας της Βουδαπέστης που βασίζεται στην έδρα της FLAS Ε.Π.Ε.

 

λεωφόρος Krisztina 99. 3ος όροφος 310., Βουδαπέστη Τ.Κ. 1016

Διεύθυνση αλληλογραφίας: Τ.Θ. 10. Βουδαπέστη 1253

 

Τα στοιχεία επικοινωνίας της Επιτροπής Διαιτησίας βρίσκονται εδώ.

 

Ο Πελάτης δικαιούται να επιβάλει τα αιτήματά του που απορρέουν από καταναλωτική διαφορά ενώπιον των δικαστηρίων σε αστική διαδικασία.

 

Το ενημερωτικό δελτίο της Εθνιής Επιθεώρησης των Καταναλωτών σχετικά με τις σημαντικότερες πληροφορίες των διαδικτυακών αγορών βρίσκται εδώ:

http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2704

 

 

 

 

 

 

11.) Υπαναχώρηση από την αγορά

 

Ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χωρίς καμία δικαιολογία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή ή του καθορισμένου τρίτου προσώπου εκτός του μεταφορέα. Ο Πελάτης μπορεί επίσης να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης και στο χρονικό διάδτημα ανάμεσα της ημερομηνίας σύναψης της σύμβασης και της ημερομηνίας παραλαβής του προϊόντος. Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης, με την αποδοχή των Όρων και Προϊποθέσεων συμφωνεί και κατανοεί, ότι τα μεταφορικά έξοδα βαρύνουν τον Πελάτη.

 

Εάν ο Πελάτης επιθυμεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχωρήσης, την σχετική δήλωσή του υποχρεώνεται να την στείλει (π.χ. γραπτώς με επιστολή ταχυδρομικώς ή σε email) για την FLAS Ε.Π.Ε.

Ο Πελάτης θα ασκήσει το δικαίωμά της υπαναχώρησης εντός της προθεσμίας, εάν αποστέλλει τη δήλωσή του προς την FLAS Kft πριν από τη λήξη της παραπάνω προθεσμίας. Η FLAS Ε.Π.Ε. σύντομα θα αποστείλει επιβεβαίωση μέσω email την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης του Πελάτη.

 

Ο Πελάτης υποχρεούται να αποδείξει ότι έχει ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου.

Σε περίπτωση γραπτής υπαναχώρησης η δήλωση θεωρείται έγκυρη εντός της προθεσμίας, εάν ο Πελάτης την έχει αποστείλει εντός 14 ημερών (το πολύ την 14η μέρα) στην FLAS Ε.Π.Ε.

Σε περίπτωση γραπτής ενημέρωσης ως υπολογισμό της προθεσμίας η FLAS Ε.Π.Ε θα λαμβάνει υπόψη την ημερομηνία της αποστολής του γράμματος ταχυδρομικώς ή την ώρα αποστολής του email ή φαξ.

Ο Πελάτης την επιστολή του πρέπει να αποσταλεί ταχυδρομικώς ως συνημμένο γράμμα με σκοπό να μπορεί να επιβεβαιωθεί η ημερομηνίας αποστολής.

 

Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχωρήσης, πρέπει να επιστρέψει το παραγγελθέν προϊόν στη διεύθυνση της FLAS Ε.Π.Ε (οδός Csikós 6. Τ.Κ. 1033, Βουδαπέστη) χωρίς καμία αδικαιολόγητη καθυστέρηση, αλλά το πολύ εντός 14 ημερών μετά την δήλωση υπαναχωρήσης μαζί με το τιμολόγιο και την συμπληρωμένη δήλωση υπαναχώρησης.

Η προθεσμία θεωρείται να τηρηθεί, εάν ο Πελάτης θα αποστείλει το προϊόν πριν από την λήξη της προθεσμίας 14 εημερών (θα ταχυδρομήσει ή θα παραδόσει σε ταχυμεταφορέα που τον παραγγέλνει ο ίδιος).

Δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής με πληρωμή με αντικαταβολής, και δεν είμαστε σε θέση να παραλάβουμε δέματα που στέλνονται μ΄ αυτόν τον τρόπο.

 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους κανόνες των συμβάσεων ανάμεσα του καταναλωτή και της επιχείρησης μπορείτε να διαβάσετε στο παρακάτω λινκ:

http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

 

Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην διεύθυνης της FLAS Ε.Π.Ε βαρύνουν τον Πελάτη. Εκτός από τα έξοδα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης δεν υπάρχουν άλλα έξοδα που να βαρύνουν τον Πελάτη.

Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά μόνο μερικά κομμάτια ή το ένα μέρος της παραγγελίας, τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

Σε περίπτωση της υπαναχώρησης του Πελάτη, η FLAS Ε.Π.Ε σύντομα, αλλά το πολύ εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχωρήσης και του επιστρεφόμενου πακέτου θα αποζημιώσει στον Πελάτη όλες τις αντιπαροχές, συμπεριλαμβάνοντας και τα μεταφορικά έξοδα (που έχουν πληρωθεί κατά την παράδοση), εκτός από τα έξτρα έξοδα, τα οποία προέκυψαν λόγω που ο Πελάτης επέλεξε διαφορετικό τρόπο μεταφοράς από το συνηθισμένο και οικονομικότερο τρόπο που προτείνει η FLAS Ε.Π.Ε.

Η FLAS Ε.Π.Ε. έχει το δικαίωμα να παρακρατήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρι να επιστρέψει το προϊόν ή ο Πελάτης δεν έχει επαληθεύσει την αποστολή του. Η τιμή αγοράς των προϊόντων επιστρέφεται στον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού που σημειώνεται στην δηλώση υπαναχώρησης. Η επιστροφή τιμής αγοράς γίνεται αποκλειστικά μέσω τραπεζικού εμβάσματος.

 

Ο Πελάτης ευθύνεται για την αξία του προϊόντος μόνο και αποκλειστικά, εάν το προϊόν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί πέρα από τη χρήση που απαιτείται για τον προσδιορισμό του χαρακτήρα και ιδιαιτερότητά του.

 

 

Εάν τυχόν παρά τη δέουσα επιμέλεια της FLAS Ε.Π.Ε. - για τεχνικούς λόγους – τοποθετείται λάθος ή ψευδής τιμή αγοράς στο Διαδικτυακό Κατάστημα ή στην επιβεβαίωση της παραγγελίας (ιδίως η προφανής ανακρίβεια του προϊόντος, για παράδειγμα, λόγω της ευρέως γνωστής, γενικώς αποδεκτής ή εκτιμώμενης τιμής του προϊόντος, 0 "HUF ή" 1 "HUF), η FLAS Ε.Π.Ε. δεν υποχρεώνεται να παραδόσει το προϊόν σε λάθος ή ψευδής τιμή αγοράς. Σε περίπτωση αυτή η FLAS Ε.Π.Ε. προσφέρει την πραγματική τιμή παράδοσης, η οποία επιτρέπει στον Πελάτη να δηλώσει την πρόθεσή του να αγοράσει ή να υπαναχωρήσει εντός 15 ημερών. Εάν ο Πελάτης δεν κάνει δήλωση, η παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως.

 

 

12.) Περιορισμός της ευθύνης

 

Η αγορά μέσω του Διαδικτυακού Καταστήματος στην ιστοσελίδα https://www.devergo.com/en υποθέτει, ότι ο Πελάτης γνωρίζει και αποδέχεται τις δυνατότητες και περιορισμούς του Internet. Ο χρήστης και ο Πελάτης γνωρίζει και δέχεται, ότι τους κινδύνους σχετικά με την πλοήγηση και την αγορά στο Διαδίκτυο πρέπει να αξιολογήσει ο ίδιος, καθώς επίσης πρέπει να φροντίζει ο ίδιος για την ασφαλή χρήση του υπολογιστή του και την προστασία των δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στον υπολογιστή.

Το διαδικτυακό κατάστημα δεν ευθύνεται για ζημιές που οφείλονται σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας (vis maior) ή σε άλλα περιστατικά που δεν εμπίπτουν στον έλεγχό του, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων:

-        τη χρήση ή τη δυσλειτουργία του ιστοτόπου

-        την αλλαγή των δεδομένων εκ μέρους από οποιονδήποτε

-        την καθυστέρηση λόγω της διαβίβασης πληροφοριών

-        τα προβλήματα που προκαλούνται από ίους

-        τα σφάλματα λογισμικού, δικτύου ή άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών

-        τη δυσλειτουργία γραμμής ή συστήματος.

 

Οι παραγγελίες που υποβάλλονται ως "ανωτέρα βία" δεν γίνονται αποδεκτές, ακυρώνονται και διαγράφονται.

 

 

13.) Πληροφορίες για την Εταιρεία

 

O iδιοκτήτης του διαδικττυακού καταστήματος www.devergo.com

FLAS Ε.Π.Ε.

Έδρα:

οδός 6. Csikós, Τ.Κ. 1033 Βουδαπέστη,

Αντιπρόσωπος

Γκέζα Σέμπε

Τηλέφωνο:

+36-30/684-0964

Φαξ:

+36-1-2990112

E-mail:

webshop@devergo.gr

Αριθμός Μητρώου Διαχείρησης Στοιχείων:

NAIH-65018/2013.

Φορολογικός Αριθμός:

10794177-2-41

Αριθμός Μητρώου Εταιρείων:

01-09-169595

Διαχειριστής του Μητρώου Εταιρείων

Δικαστήριο της Βουδαπέστης, ως Δικαστήριο εταιριών

 

 

 

Subscribe to our newsletter
Devergo

Select your country

Choose your location to see the products available for you

Select your language

Choose your language
you prefer to use

Unfortunately we don't deliver to the selected country